Anuario 2018 - Universidad ORT Uruguay
44 Anuario 2018 Facultad de Arquitectura Cardellino, P. Cardellino, P. (2018). Análisis vivencial de la interacción educativa para la determinación de condiciones espaciales de aula en Uruguay. Anales de Investigación en Arquitectura , 8 , 25-42. https://doi.org/10.18861/ania.2018.8.2862 Cardellino, P., Araneda, C., & García Alvarado, R. (2018). Interventions in the classroom: The influence of spatial organisation on educational interaction in Uruguay. Architectural Engineering and Design Management , 14 (6), 413-426. https://doi.org/10.1080/17452007.2018.1477727 Rankeada en Q1 en SJR (Scopus). Moya, L. Cardoso, A., Moya, L., & Borges, A. (2018). Prediction of the bending stiffness of Uruguayan loblolly and slash pine timber applying different statistical techniques. BioResources , 14 (1), 155-768. Recuperado de https://bioresources.cnr.ncsu.edu/issues/vol14-issue-1/page/6/ Rankeada en Q2 en JCR.Rankeada en Q2 en SJR (Scopus). Rodríguez, E. Rodríguez, E. (2017). Diagramanía. Anales de Investigación en Arquitectura , 7 , 25-42. https://doi.org/10.18861/ania.2017.7.2847 Vincent, V. Vincent, V. (2017). Forma urbana y movilidad sustentable: reflexiones sobre Montevideo. Anales de Investigación en Arquitectura , 7 , 97-119. https://doi.org/10.18861/ania.2017.7.2851 Artículos en publicaciones arbitradas Artículos en conferencias arbitradas Cardellino, P. Henderson, L.,Woolner, P., Cardellino, P., Mazzoli Smith, L., & Todd, L. (setiembre, 2018). Re-balancing policy on poverty and education with a focus on relational justice: Educational transitions; new school buildings; and poverty proofing the school day . Artículo presentado en British Educational Research Association Annual Conference (BERA Annual Conference 2018). Newcastle, United Kingdom. Woolner, P., & Cardellino, P. (setiembre, 2018). Designing for educational inclusion: an example of an innovative design improving education in Northern England. Up north and down under: Cases of inclusion/exclusion in innovative learning environments across hemispheres. Artículo presentado en European Conference on Educational Research (ECER 2018) Bolzano, Italia. PUBLICACIONES DEL CUERPO ACADÉMICO 20 18
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMxMDk1